همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه 17 هزار و 800 هیئت عزاداری در سطح شهر تهران فعالیت می‌کنند، گفت: امسال در نمایشگاه عطر سیب 55 میلیارد ریال به هیئت‌های شهر تهران کمک شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمدهادی ایازی در مراسم سوگواری شب هفتم شهادت سید الشهدا که با حضور جمعی از خانواده‌های تاکسیرانان برگزار شد، افزود: در ایام ماه محرم برنامه‌های مختلف فرهنگی را در سطح شهر برای شهروندان و کارکنان شهرداری برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: در شب هفتم شهادت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش برنامه‌ای فرهنگی برای 2 هزار نفر از خانواده‌های تاکسیرانان در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

ایازی به اهداف برگزاری این مراسم اشاره کرد و گفت: برگزاری این مراسم‌ها کمک ‌می‌کند تا شهروندان با معارف دینی بیشتر آشنا شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران اظهار داشت: راننده تاکسی یک مدیر فرهنگی است و ارتباط راننده تاکسی با مسافر می‌تواند موضوعات اخلاقی بسیار مهمی را در سطح جامعه نهادینه کند.

ایازی به برگزاری نمایشگاه عطر سیب به مناسبت ایام ماه محرم و خدماتی که در این نمایشگاه به هیئت‌های عزاداری ارائه شد اشاره کرد و گفت: امسال قریب به 17 هزار و 800 هیئت شامل هیئت‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، مساجد و تکایا به نمایشگاه عطر سیب مراجعه کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران افزود: شهرداری تهران مجموعاً 55 میلیارد ریال امسال به هیئت‌های مذهبی سطح شهر کمک کرده است.

وی با اشاره به اینکه امسال میزان کمک‌های شهرداری به هیئت‌ها بیشتر شده است، گفت: متأسفانه در چند سال اخیر نتوانسته بودیم کمک فراوانی به هیئت‌ها داشته باشیم.

کد خبر 193004
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز